اطلاعات درمانی ارتوپدی

عکس آموزشی کمک درمانی

تمرينات ورزشى براى بيماران مبتلا به سرطان : تناسب اندام پس از درمان

تمرينات ورزشی به افراد مبتلا به سرطان كمک می كند تا براى مدت طولانی سلامت باشند. در اين مقاله به شما آموزش می دهیم كه چگونه تمرينات ورزشی را آغاز كنيد.

9022
عکس آموزشی کمک درمانی

6 نكته براى داشتن خوابی بهتر برای افراد مبتلا به آرتروز

اگر بدن درد اجازه نمى دهد كه راحت به خواب برويد، شما تنها كسى نيستيد كه اين مشكل را داريد. خواب كم و ضعيف با افزايش احساس درد و همچنين كاهش كيفيت زندگى ارتباط مستقیم دارد.

2907
عکس آموزشی کمک درمانی

روش هایی براى بهبود كمر درد

كمر درد براى بسيارى از افراد، آسيب هاى جدى به علت انجام فعاليت هاى شديدى مانند باغبانى يا حتى چاقى و اضافه وزن ايجاد ميشود.

3216
عکس آموزشی کمک درمانی

چند روش درمان طبيعی براى آرتروز

داروهاى طبيعى زيادى براى افراد مبتلا به آرتروز وجود دارد. در اينجا 13 روش درمانى براى تسكين و بهتر شدن درد ناشى از آرتروز معرفى شده است، كه روى دارو و يا عمل جراحى تكيه نمى كنند.

30801
عکس آموزشی کمک درمانی

تا چه مدت زمانی بايداز جوراب هاى واريس، جهت بهبود گردش خون استفاده كرد؟

اگر جوراب واريس براى بهبود گردش خون تجويز شده باشد، ممكن است نياز باشد، براى سال ها و يا در بعضى موارد تا پايان عمر از آنها استفاده كنيد. پزشک

7133
عکس آموزشی کمک درمانی

تلفن همراهمان را چگونه نگه داريم تا از ايجاد درد و آسیب گردنی جلوگيرى كنیم؟

در اين مقاله چهار راهكار براى نگه داشتن موبايل را بهتان پيشنهاد مى كنيم تا از ايجاد درد هاى عضله‌اى، گردنى، كمرى و... جلوگيرى شود.

2723
عکس آموزشی کمک درمانی

7 دليلی كه خانم هاى باردار بايد از شكم بند باردارى استفاده كنند

شكم بند باردارى پاک سمن، سبب وضعيت صحيح در كمر مى شود و به شما اجازه می دهد به راحتی حرکت کنید به خصوص در سه ماه دوم و سوم بارداری..

3424
عکس آموزشی کمک درمانی

پاى پرانتزی

پای پرانتزی كه به انگلیسی ژنو واروم Genu varum ناميده مى شود، يكى از مشكلات ساختارى ارتوپدى در پاها مى باشد كه در همه ى رده هاى سنى مشاهده مى شود.

3141
عکس آموزشی کمک درمانی

چاقی و افتادگی شكم

به دلايل متعدد افراد ممكن است دچار چاقى و افتادگى شكم شوند. كاهش وزن و زايمان از مواردى هستند كه در آن شكم افراد دچار افتادگى مى شود..

4374
عکس آموزشی کمک درمانی

آسيب هاي شغلي مرتبط با كامپيوتر (تايپيست و...)

تايپيست ها و يا افرادى كه مشاغل پشت ميز دارند و از مچ دست خود زياد استفاده مى كنند، به دليل انجام حركات تكرارى مچ دست و انگشتان در معرض آسيب جدى مى باشند.

2974
1 2 3 4 5 6 7
عضو جدید هستم!گذرواژه را فراموش کرده ام