ورزش های مناسب برای دست و مچ دست

به صورت ایستاده یا نشسته در حالی كه دستان شما كشيده است و کف دست به سمت پايين قرار دارد، با دست ديگر به آرامی مچ دست چپ خود را به سمت پايين بكشيد. برای 10 ثانيه دست هایتان را در این حالت نگه داريد، و برای 10 بار اين حركت را تكرار كنيد.

بصورت ایستاده یا نشسته در حالی كه دستان شما كشيده است و کف دست به سمت بالا قرار دارد، با دست ديگر به آرامی مچ دست راست خود را به سمت پايين بكشيد. براي 10 ثانيه در اين حالت بمانيد، و برای 10 بار اين حركت را تكرار كنيد.

يک قوطی متوسط را كه متناسب با دستان شماست، دردست بگيريد. دست تان را روبه روی خود و كاملا صاف نگه داريد، قوطی بايد به صورت افقی، همانطور كه در تصوير نشان داده شده باشد، دست تان را از مفصل مچ بالا و پايين کنید.

يک قوطی متوسط را كه متناسب با دستان شماست، در يک دست خود بگيريد. دست تان را روبه روی خود و كاملا صاف نگه داريد، کف دست باید به سمت بالا باشد، و با كمک مچ آن را بالا و پايين آوريد. سپس مچ تان را بچرخانيد تا قوطی در دست شما زاويه 180 درجه به خود بگيرد.

يک قوطی متوسط را كه متناسب با دستان شماست، در يک دست نگه داريد. دست خود را به جلو بكشيد، و تا جلوی صورت بالاآوريد، مانند تصوير از يک سمت، قوطی را در دست خود نگه داشته و همانطور كه نشان داده شده بالا و پايين آوريد.

از یک دمبل یا قوطی به عنوان وزنه استفاده کنید، در حالتی که آرنج را به شکم خود تکیه دادید، بایستید. و به آرامی دمبل را به قفسه سينه نزديک كنيد، برای 3 ثانيه در همين حالت بمانيد و سپس به حالت اولیه بازگرديد. در طول تمرين به كمر خود كشش و يا قوس ناگهانی ندهيد و آن را ثابت نگه داريد.

يكی از راه های موثر در افزايش قدرت و تقويت مچ دست، استفاده از محصولات ارتوپدی و طبی استاندارد است. افراد می توانند پس از مشاوره با پزشک از محصولات کمک درمانی مناسب بهره بگيرند. پاک سمن با دانش و مهارت بسيار به توليد محصولات ارتوپدی تخصصی می پردازد، تا شما را در رسيدن به اين مهم ياری نمايد.

برای خرید مچ بند های پاک سمن روی تصویر بالا کلیک کنید

آیا این مطلب به نظر شما مفید بود؟ خیــر
از اینکه ما را در ارائه مطالب بهتر یاری نمودید متشکریم.
نظرات و پیشنهادات شما یاری رسان ما در ارائه خدمات بهتر میباشد.

نظر شما با موفقیت ثبت شد، سپاسگزاریم. متاسفانه فرآیند ثبت نظر شما با مشکل مواجه شد.

عضو جدید هستم!گذرواژه را فراموش کرده ام