ورزش های مناسب برای گردن

 

اولین نكته كه بهتر است همیشه در خاطر داشته باشید این است كه صحیح بنشینید، بایستید و راه بروید. سعی كنید شروع كار خود را روزانه با چند نرمش ساده گردن آغاز نمایید تا گردن پس از چندین ساعت بی تحركی در طی خواب شبانه، نرمی و انعطاف پذیری مناسب را در طول روز داشته باشد و كم تر دچار گرفتگی و یا اسپاسم عضلات شوید. كسانی كه درد گردن شدید دارند از انجام نرمش ها اجتناب نمایند و شروع نرمش های ورزشی زیر نظر پزشك و یا درمانگر مربوطه صورت پذیرد. سعی نمایید حركات نرمشی كه در پایین به مواردی از آنان اشاره شده است را چندین مرتبه در روز انجام دهید تا كم تر دچار گردن درد و گرفتگی عضلانی شوید.

 

 

 

 

 

((براى مشاوره تخصصى تر، سوالات پزشكى خود را از تيم پزشكى پاک سمن در بخش مشاوره بپرسيد.))

گرد آورنده : خانم دکتر ابوترابی (تيم پزشكى پاک سمن)

 

آیا این مطلب به نظر شما مفید بود؟ خیــر
از اینکه ما را در ارائه مطالب بهتر یاری نمودید متشکریم.
نظرات و پیشنهادات شما یاری رسان ما در ارائه خدمات بهتر میباشد.

نظر شما با موفقیت ثبت شد، سپاسگزاریم. متاسفانه فرآیند ثبت نظر شما با مشکل مواجه شد.

8 اردیبهشت

با سلام و احترام و تقدیر و تشکر از مطالب بسیار مفید، با صرف زمان بسیار کم و بدون نیاز به ابزار و وسایل ورزشی می توان این نرمشها را انجام داد. به امید موفقیتهای روزافزون شرکت

با سلام. ممنون از اظهار محبت شما به شرکت. خوشحالیم که مطالب برای شما مفید بوده است.

7 فروردین

با سلام از مطالب مفیدتون بسیار سپاسگزارم.

با سلام. بسيار خرسنديم كه براي شما مفيد واقع شد. بسيار ممنون كه نظرات مثبت منفي و حتي انتقادات خود را بيان مي كنيد. اين نظرات به شركت در برنامه ريزي هاي آينده كمك زيادي مي كند.

30 بهمن

بنده زمان زیادی پشت سیستم هستم یک دنیا سپاسگزارم بخاطر محصولات، خدمات وهمچنین مطالب مفیدشما در این صفحه..

با سلام. دوست عزيز براي ما باعث افتخار است كه حتي براي يك نفر مطالب سايت مفيد واقع شود. اين مسئله يعني افزايش سطح آگاهي مردم از رسالت هاي مهم شركت است.

عضو جدید هستم!گذرواژه را فراموش کرده ام