همايش ملی كيفيت

پاک سمن مفتخر به دريافت تنديس زرين همايش ملی كيفيت از انجمن كيفيت ايران گرديد. اين مهم را به هموطنان گرامی بخصوص مصرف كنندگان عزيزمان كه همواره كنارمان بودند تبريك عرض می نمائيم. و در اين راستا  همچنان در جهت كيفيت و تنوع محصولاتمان می كوشيم براي لبخند رضايت شما.

 

سياست گذاری توليد محور، فرهنگ سازی براي مصرف توليد با كيفيت، ارتقای استاندارد و كيفيت توليدات داخلی، نوسازی و ابتكار در كالا و خدمات، در مديريت، در ساخت:

اين ها كارهايی است كه بايد انجام بگيرد و اميدواريم ان شاء الله انجام بگيرد.(مقام معظم رهبري)

 

جناب آقاي قليزاده

مدير عامل محترم گروه پژوهشی و صنعتی پاک سمن

همواره عنايات حضرت دوست بدرقه ی همت بلند انسان هايی باد كه سراچه ی ذهن و ضميرشان تجليگاه تامل و تدبر و عملكردشان ميزان و محك سنجش توانايی ديگران است و الگويی راستين براي مستعلمانی است كه دل در گرو كشور خويش دارند.

اين مجال را به پاس نگاه موثر جنابعالی و همكاران گرانقدرتان در توسعه ی كيفيت و ارتقای مفهوم استانداردسازی در ميهن عزيزمان ايران ارج نهاده و بر ماست كه به مصداق حديث شريف " من لم يشكر الخالق " از همياری جنابعالی تشكر و قدر دانی نمائيم. اميد است با ثبات قدم در پيمودن اين مسير شاهد رشد و شكوفايی هر چه بيشتر و ارتقای روز افزون آن مجموعه معظم باشيم.

ميثم بيات ( ريس اداره كل استاندارد استان تهران)                                  فرشيد شكر خدايی ( نايب رئيس انجمن مديريت كيفيت ايران)

 

آیا این مطلب به نظر شما مفید بود؟ خیــر
از اینکه ما را در ارائه مطالب بهتر یاری نمودید متشکریم.
نظرات و پیشنهادات شما یاری رسان ما در ارائه خدمات بهتر میباشد.

نظر شما با موفقیت ثبت شد، سپاسگزاریم. متاسفانه فرآیند ثبت نظر شما با مشکل مواجه شد.

عضو جدید هستم!گذرواژه را فراموش کرده ام