پاك سمن جزء 50 برند برتر در سطح كشور

پاك سمن جزء 50 برند برتر در سطح كشور در كنفرانس ملی برند پايدار با ديدگاه مسئوليت اجتماعی بنگاه های اقتصادی

سالها دل طلب جام جم از ما می كرد            وانچه خود داشت ز بيگانه تمنا می كرد

به اطلاع همه سروران و همكاران گرامی و تمامی مردم سراسر كشور عزیزمان ایران و كلیه دوستداران پاك سمن می رساند كه پاك سمن جزء 50 برند برتر در سطح كشور در كنفرانس ملی برند پایدار با دیدگاه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی انتخاب و در مورخه 2 / اردیبهشت / 1394 مفتخر به دریافت لوح زرین این كنفرانس شده است. بدون شك در این افتخار مهم ، همه ی مجموعه خانواده پاك سمن ، اعم از پرسنل شریف ( تولید در كارخانه زنجان و دفاتر اداری تهران ) و نیز همكاران گرامی كه در جایگاه فروش و عرضه محصولات پاك سمن به مصرف كنندگان و همچنین مردم شریف كه به عنوان مصرف كننده نهایی تعریف می شوند ، سهیم می باشند .

ما برادران قلیزاده بر خود می بالیم كه به لطف پروردگار یكتا در راه پرفراز و نشیب و بسیار دشوار 26 ساله ی گذشته و در همگامی دوستداران پاك سمن به این مهم ( كه در كنار نامها و برندهای بسیار بزرگ قرار گرفته ایم،) دست یافتیم.

برای برنده شدن و دستیابی لوح زرین ، نشان مسئولیت پذیری اجتماعی و اخذ تمبر یادبود این همایش با عنوان كنفرانس ملی برند پایدار با دیدگاه مسئولیت اجتماعی : همین  بس كه پاك سمن در راستای ارتقای سلامت جامعه بر روی آحاد مردم با هزینه های بسیار بالا در تولید و همچنین اطلاع رسانی به عموم ملت شریف ایران تلاش شبانه روزی را دارد و احساس مسئولیت می نماید.

همین بس كه پاك سمن دوستدار مادر طبیعت و حافظ محیط زیست این مرز و بوم می باشد چرا كه در كارخانه ای به وسعت 12.000 مترمربع هیچ زباله ی صنعتی ندارد و حتی برای دور ریزیهای جانبی برای حفظ محیط زیست مدیریت ضایعات دارد و قابل ذكر اینكه مواد ضایعاتی همه ، از نوع پارچه و ابر بوده كه باز در چرخه تولید برای مصارف دیگر استفاده می گردد.

و باز همین بس باشد كه با افتخار اعلام می كنیم پاك سمن برای در اختیار داشتن منابع انسانی متعهد و كارا و ایجاد اشتغال زایی برای بانوان عزیز در شهر زنجان تمامی پرسنل شاغل ، همه از خواهران  هموطن زنجانی هستند كه یادآور مسئولیت اجتماعی پاك سمن برای هم افزایی این برند ، برای همه آحاد جهت جلوگیری از تفكیك جنسیتی جامعه می باشد.

در دستیابی به این افتخار باز همین بس كه دیدگاه مدیریت به منابع انسانی هرگز استثمار ایشان نبوده و همیشه تاكید مدیران بر حضور و وجود تك به تك پرسنل جزء خانواده بزرگ پاك سمن بوده و هست كه همگی در غم و شادی یكدیگر شریك هستیم.

در آخر به نكته ای كه یكی از سخنرانان عزیز ( جناب دكتر سید محمد جعفری : رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف كنندگان مجلس شورای اسلامی ) در این كنفرانس داشتند اشاره می نماید كه فرمودند :

"مصرف كنندگان و آحاد مردم نیز دارای مسئولیت اجتماعی از باب حمایت از  تولید ملی و داخلی هستند و همه مسئولند"

پس بیاییم با خرید و استفاده از محصول تولیدكنندگان داخلی كشور عزیزمان ، به این مسئولیت دو طرفه پاسخ دهیم تا انشاالله چرخ اقتصاد داخلی رونق روزافزون بگیرد.

 

آیا این مطلب به نظر شما مفید بود؟ خیــر
از اینکه ما را در ارائه مطالب بهتر یاری نمودید متشکریم.
نظرات و پیشنهادات شما یاری رسان ما در ارائه خدمات بهتر میباشد.

نظر شما با موفقیت ثبت شد، سپاسگزاریم. متاسفانه فرآیند ثبت نظر شما با مشکل مواجه شد.

عضو جدید هستم!گذرواژه را فراموش کرده ام