تقدیر مسئولان استانی و کشوری از محصولات پاک سمن

اولین نمایشگاه خدمات پزشکی، بهداشتی و آرایشی استان قزوین با حضور برندهای ایرانی و خارجی كه در نمایشگاه بین المللی شهر قزوین برگزار شد. حضور پررنگ گروه پژوهشی،صنعتی، بازرگانی پاك سمن در این نمایشگاه با استقبال بی نظیر بازدید کنندگان روبرو شد و غرفه این شرکت مطرح در ایام برگزاری نمایشگاه به کانون توجهات حاضرین تبدیل شد و انبوهی از بازدیدکنندگان با حضور در غرفه پاک سمن با نحوه خدمت رسانی این برند مشهور ایرانی آشنا شدند.

 پاک سمن سالهاست که با اندیشه های بکر برادران قليزاده توانسته است  قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و به فکر تسخیر بازارهای مهم جهانی باشد.

در ایام برگزاری این نمایشگاه دکتر قربانی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه پاک سمن، ضمن اشاره به افتخارآفرینی های این مجموعه پرتلاش در عرصه های ملی و بین المللی، گفت: خوشبختانه مدیریت این مجموعه دغدغه ای جز خدمت رسانی و افتخارآفرینی برای ایران اسلامی ندارد و همت این مجموعه بر تولید محصول باکیفیت ایرانی متمرکز شده است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تولید محصول مرغوب با برند ایرانی را یکی از افتخارات مجموعه پاک سمن دانست و گفت: ما باید تلاش کنیم تا مجموعه های موفقی چون پاک سمن محصولاتی مرغوب و با برندی ایرانی را راهی بازار می کنند را بیش از گذشته تحت چتر حمایت قرار دهیم و برای توسعه هرچه بیشتر اقدامات و فعالیت های این شرکت کمک کنیم .

مدیرعامل هولدینگ پاک سمن در حاشیه برگزاری اولین نمایشگاه خدمات پزشکی ، بهداشتی و آرایشی استان قزوین در گفتگو با نشریه فروردین امروز به روند فعالیت های این مجموعه اشاره ای داشت و گفت : گروه پژوهشی،صنعتی، بازرگانی پاك سمن در بدو امر در سال 1368 با نام شركت پاك سمن به ثبت رسيد و فعاليت خود را آغاز نمود و هم اكنون با بهره گيري از ربع قرن علم و تجربه در قالب گروه پژوهشی صنعتی ،بازرگانی پاك سمن با شركت های تابعه خود به فعالیت می پردازد.  

وی افزود: گروه پژوهشی،صنعتی، بازرگانی پاك سمن كه اصول فعاليتهاي خود را بر سه ركن اساسی پژوهش،توليد ملی،بازرگانی بنا نهاده است،با هدف ارتقاء سلامت جامعه در حوزه محصولات كمك درمانی و ارتوپدی به همراه ساختار پر بار علمی تاسيس گرديده است.

مدیرعامل پرتلاش پاک سمن با اشاره به فعالیت های شرکت های تابعه این مجموعه ، تصریح کرد : شركت های صنايع پزشكی سمن آسا و پاك آريا نام دو شرکتی هستند که تحت نظر هولدينگ  پاک سمن فعالیت می کنند.

این مدیر موفق افزود : شركت صنايع پزشكی سمن آسا در شهرك صنعتی شماره يك شهرستان زنجان تاسيس گرديد و عمدتا نقش توليد محصولات كمك درمانی و ارتوپدی پاك سمن را به عهده دارد.

وی اذعان داشت : كارخانه صنايع پزشكی سمن آسا با بهره گيري از بيش از 12000 متر مربع فضای توليدی خط توليد به روز آلماني و ژاپنی،توسط بانوان شريف شهرستان زنجان (بدون حضور حتی يك مرد) اداره و راهبری می گردد به طوريكه هميشه موجبات  تحسين و تقدير هيات های مختلف خارجي را در بازديدهای گوناگون كه از سوي ارگان های مختلف دولتی برنامه ريزی می گردد را فراهم  مي آورد ازاين مهم نيز مفتخر به دريافت لوح تقدير از سازمان ملل unido  بابت ايجاد اشتغال گرديد. 

رويت بانوان گرامی ، هنگام رانندگی ليفتراك و ماشين های ترابری امری منحصر به فرد بوده و خالی از لطف نيست.

جناب مهندس قلیزاده تصریح کرد : شركت صنايع پزشكی سمن آسا با دارا بودن استانداردهای مختلف و اصلی و بين المللی ( از جمله ايزو 13485 و استاندارد كارخانه ايی از سازمان ملی استاندارد و...كه در قسمت دستاورد های پاك سمن ليست شده است)  مفتخر است كه با ايجاد چرخه بازيافت مواد توانسته است ضايعات خود را به حداقل و حتی نزديك به صفر برساند و در نتيجه از آسيب رسانی به محيط زيست جلوگيری نمايد.

مدیرعامل پاک سمن خاطر نشان کرد : شركت پاك آريا نام نیز با هدف پخش مويرگی محصولات كمك درمانی و ارتوپدی پاك سمن در سراسر ميهن عزيزمان به صورت مستقيم تاسيس گرديد و هم اكنون می توان ادعا كرد يكي از بهترين مجموعه های پخش مويرگی داروخانه ايی می باشد  كه به همين منظور برنده تنديس بلورين ديموند از هفتمين جشنواره مديريت نظام پخش  كشور در سال 93 گرديد.

وی افزود : ايجاد و راه اندازی سيستم های مكانيزه و الكترونيكی پخش يكپارچه ERP از مرحله سفارش گيری به كمك تبلت ها اندرويد توسط بازاريابهای مجموعه تا تحويل محصولات به عاملين محترم فروش، از افتخارات شركت پاك آريا نام می باشد كه بستر مناسبی براي ارائه بهترين خدمات را در كوتاهترين زمان ممكن فراهم نموده است.

مهندس قلیزاده تاکید کرد: از ديگر افتخارات اين شركت راه اندازی" باشگاه مشتريان پاك سمن "می باشد .اين باشگاه كليه مشتريان خود را ( داروخانه ها و عاملين فروش) به عضويت درآورده است و خدماتی چون خدمات رفاهی ، مسافرتی و اقامتی به ايشان ارائه نموده است .

در ادامه مدیر تبلیغات شرکت پاک سمن نیز در گفتگویی به افتخارات کسب شده توسط این مجموعه مطرح ایرانی اشاره داشت و گفت: به لطف تدابیر مدیریت شرکت ، پاک سمن تاکنون توانسته افتخاراتی نظیر كار آفرين برتر ملي در سال 1391، مدير جوان برتر ملي در سال 1386، تدوين واخذ كارخانه ايی براي كليه محصولات از سازمان ملی استاندارد، تاييديه وزارت بهداشت براي كليه محصولات، دريافت لوح تقدير از سازمان ملل Unido  بابت ايجاد اشتغال ، ايزو 13485 مربوط به كيفيت توليدات تجهيزات پزشكی c.c.p.l نروژ و دريافت گواهی نامه GSI و شناسنامه SIC از دفتر مديريت و بودجه سازمان تجارت جهانی مستقر در نيويورك آمريكا و ده ها تاييــديه ديگر را به کارنامه درخشان خود بیفزاید  و راه اندازی خط توليد نوين با بكارگيری ماشين آلات به روز آلمانی و ژاپنی كه سبب تقليل 15 درصدی قيمت محصولات نئوپرنی به واسطه توليد انبوه ناشی از خط توليد جديد شده است وتوانسته  بارها نشان رضایت مشتریان خود را به رخ بکشاند. وی ادغان داشت : از هموطنان عزيز مي خواهم فقط به خارجی بودن اجناس اكتفا نكنند و كيفيت محصول ايرانی را مد نظر قرار دهند . وی افزود : ما در مجموعه پاك سمن به توليد محصولی با كيفيت روز دنيا می انديشيم و بر همين اساس با افتخار بر روی محصولاتمان نام ايران را قيد می كنيم چرا كه به كيفيت توليدات پاك سمن ايمان داريم.

آیا این مطلب به نظر شما مفید بود؟ خیــر
از اینکه ما را در ارائه مطالب بهتر یاری نمودید متشکریم.
نظرات و پیشنهادات شما یاری رسان ما در ارائه خدمات بهتر میباشد.

نظر شما با موفقیت ثبت شد، سپاسگزاریم. متاسفانه فرآیند ثبت نظر شما با مشکل مواجه شد.

عضو جدید هستم!گذرواژه را فراموش کرده ام