تمديد مجدد گواهینامه های ISO9001 و ISO13485

هر محصول با کیفیتی، مورد اعتماد و اطمینان انسانهای کمال طلب می باشد. یکی از مدلهای بین المللی رسیدن به کیفیت مطلوب برای هر سازمانی، ارزیابی عملکرد آن سازمان در پنج حوزه 1) نظام مدیریت کیفیت  2) مسئولیت مدیریت  3) مدیریت منابع 4) تحقق محصولات یا خدمات 5) اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و بهبود آنها بوده که تمامی آنها بر مبنای معیارهای استاندارد ISO 9001 توسط ممیزین بین المللی، قابل بررسی و کنترل هستند.

در آخرین ممیزی صورت پذیرفته از هولدینگ پاک سمن ، نتایج حاصله نشان دهنده آن است که تمامی مبانی فوق به درستی و با کیفیت بالا در حال اجرا می باشد و بدین وسیله افتخاری دیگر برای هولدینگ پاک سمن و همراهان آن رقم خورده و گواهینامه مدیریت تضمین کیفیت ISO 9001 بار دیگر مورد تأیید قرار گرفت.

 

استاندارد ISO 9001، الزامات عمومی سیستم مدیریت کیفیت و استاندارد ISO 9004 و Guarantee Award ، سیستم روند بهبود کیفیت را تشریح می نمایند. (بدون در نظر گرفتن نوع فعالیت سازمان)

استاندارد ISO 13485 به عنوان استاندارد وابسته به ISO 9001، الزامات سیستم مدیریت کیفیت را در طراحی، توسعه، تولید، مونتاژ و یا خدمات پس از فروشِ انواع لوازم و تجهیزات پزشکی بیان می دارد.  این استاندارد کلیه خواسته هاي GMP(Good Manufacturing Practice) که به طور گسترده در این صنایع به کار می روند را مورد توجه قرار می دهد.

فرایند ممیزی بر مبنای ISO 13485 مشابه ISO 9001 بوده و کلیه مستندات هولدینگ پاک سمن بیانگر اثبات برقراری سیستم جامع مدیریت کیفیت بر مبنای ISO 13485 برای تولید تجهیزات پزشکی می باشد و با افتخار تأیید ممیزین بین المللی و همچنین اخذ مجدد این گواهینامه را به همراهان پاک سمن تبریک عرض می نماییم.

آیا این مطلب به نظر شما مفید بود؟ خیــر
از اینکه ما را در ارائه مطالب بهتر یاری نمودید متشکریم.
نظرات و پیشنهادات شما یاری رسان ما در ارائه خدمات بهتر میباشد.

نظر شما با موفقیت ثبت شد، سپاسگزاریم. متاسفانه فرآیند ثبت نظر شما با مشکل مواجه شد.

عضو جدید هستم!گذرواژه را فراموش کرده ام