اطلاعات درمانی ارتوپدی

کاور

ورزش های مناسب برای گردن

برای حفظ نرمی و انعطاف پذیری مناسب گردن را در طول روز و کاهش احتمال گرفتگی و اسپاسم عضلات گردن که در طول شب به دلیل بی تحرکی در طول خواب ممکن است رخ دهد . بهتر است در آغاز روز ورزش های مناسب گردن رو انجام دهید .

197
کاور

ورزش های مناسب برای قوز پشتی یا كیفوز

برای اصلاح قوز پشتی(کیفوز) و حفظ ساختار قامتی و پاسچر صحیح سعی كنید صاف بایستید و صاف بنشینید. علاوه بر آن انجام ورزش های طبی برای اصلاح قوز پشتی و تقویت عضلات پشتی بسیار كمک كننده است.

298
کاور

ورزش های مناسب برای كمر درد

دلایل مهم زمینه ساز کمر درد، ضعف عضلات اطراف ستون فقرات، ضعف عضلات شکم، سفتی و كوتاهی رباط ها و یا كشش بافت نرم است. انجام نرمش هایی برای تقویت عضلات و یا كشش عضلات و لیگامان های کوتاه شده، اگر به درستی انجام شوند بسیار مفید می باشند.

315
کاور

10حرکت ورزشی داخل اتاق کار یا میز کامپیوتر

10 حرکت ورزشی پشت میز کار یا هنگام کار با کامپیوتر اگر شما هم در محل کار خود تمام وقت به صورت نشسته و پشت میز مشغول کار هستید، بد نیست کمی برخیزید، پیاده روی کنید و به خود حرکتی غیر از حرکت ساکن نشستن دهید.

516
کاور

تمرینات ورزشی زانو

ورزش برای درمان آرتروز زانو- ورزش برای کاهش درد زانو - حرکات اصلاحی زانو درد - تمرینات مناسب برای تقویت مفاصل زانو نرمش هایی برای تقویت زانو -

583
عضو جدید هستم!گذرواژه را فراموش کرده ام